duminică, 20 ianuarie 2013

Deghizat in seic arab din Dubai, Gigel Frone i-a dedicat versuri Biancai Dragusanu

Deghizat in seic arab din Dubai, Gigel Frone i-a dedicat Biancai Dragusanu versurile ,,Te-am luat de la mata de-acasa desculta si fara jupon,, "Eu te-am iubit, draga Bianca/ Ti-am spus-o de-o mie de ori/ Ţi-am luat si pampoane, ti-am luat si tromboane/ Si geantă de piele Vuitton"!
Joi noapte, in clubul Princess a avut loc o prezentare tematica denumita "1001 Nights", din care nu au lipsit cele “cadanele” cunoscute precum Simona Trasca sau Loredana Chivu, dar si Natalia Onet amica Biancai Dragusanu, cea care a jucat rolul de ghid pentru aceasta la Dubai. Imbracata in costum de cadana, Bianca si-a unduit trupul pe muzica orientala care vibra in boxe, dar a avut parte si de o surpriza din partea organizatorilor.
Pe tot parcursul defilarii, fostul concurent de la "Romanii au talent", Gigel Frone, venit special pentru evenimentul la care a participat Bianca, a stat pe scena deghizat intr-un seic arab, accesorizat cu ochelari de soare Gucci. La final i-a dedicat Biancai cateva piese din repertoriul sau, pe care le-a adaptat pentru ea. Roscata a gustat din plin momentul si a zambit amuzata de versurile inedite: “Eu iarna nu dorm, nu am somn, zorii zilei ma prind la Dubai ma plimb”, ,,Te-am luat de la mata de-acasa desculta si fara jupon,, "Eu te-am iubit, draga Bianca/ Ti-am spus-o de-o mie de ori/ Ţi-am luat si pampoane, ti-am luat si tromboane/ Si geantă de piele Vuitton", “Ce mult te-am iubit Dragusanco” .







Petrecerea a continuat in Princess club vineri, dupa ce RUBY a sustinut un concert de senzatie, in timp ce sambata, toata luma s-a distrat pe ritmurile lui CONNECT'R, care ne invata ce inseamna ca iubirea sa fie calea: "Love is The Way"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu