duminică, 20 ianuarie 2013

LEONARD DOROFTEI, DUPĂ O VIAŢĂ PRIN RESTAURANTE, ARE PROPRIUL PUB

Un brand la fel de puternic, dar în box şi, mai nou, în afaceri, este şi Leonard Doroftei. „Este o afacere de familie, trăim din asta. Ştiţi cum se spune: cârciumăritul e o afacere dacă ştii să o faci bine”, spune Leonard Doroftei despre pub-restaurantul său din Ploieşti.
A deschis Doroftei Pub în 2006, cu o investiţie iniţială de 170.000 de euro. Antecedente existau. Înainte de a pleca în Canada cu un contract în boxul profesionist, a avut o maşină de îngheţată, un vis mai vechi. I-a plăcut sentimentul că este om de afaceri, astfel că atunci când s-a retras din sport, a dat curs unui alt vis. „O viaţă am trăit prin restaurante, din cauza meseriei mele, boxul, dar eu mi-am dorit să fac un pub, nu un restaurant. Nu m-am gândit să fac bani neapărat, ci să pot să fiu în continuare aproape de oameni, să pot comunica cu ei.”
Citeste urmarea pe Presa de turism.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu